Strony

czwartek, 6 września 2012

Informacja

Ech, chciałam nie dodawać tu informacji, ale cóż, jak trzeba, to trzeba.
A więc, słońca moje kochane, po pierwsze DZIĘKUJĘ ZA CALUTKIE 7 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ, NAWET PONAD!
Jesteście niesamowici, szaleni i w ogóle, najlepsi na świecie! :*

Po drugie, widzicie, trzeba Was zmotywować i od razu liczba komentarzy się zwiększa ;p Tu też chciałam baaaaardzo serdecznie za nie podziękować, a dotychczas jest ich już: 120! Szaleństwo! <3

Po trzecie, przepraszam!
Przepraszam, przepraszam, przepraszam, bo ja tu najbardziej zawaliłam!
Rozdział pojawi się w sobotę, najpóźniej w niedzielę, bo widzicie, na razie w szkole mam na wstępie jakieś kartkówki z chemii, fizyki, geografii i biologii + troszkę braku weny. Codziennie staram się dopisać choć kawałek do osiemnastki, ale przysięgam, całość będzie tak jak mówiłam wyżej. I będzie wreszcie jakaś niespodzianka, także uzbrójcie się w cierpliwość i... WYBACZCIE MI! <3

KOCHAM WAS <3
Pozdróweczka :*

1 komentarz: