Strony

środa, 21 listopada 2012

Liebster Award vol. 2 i vol. 3 :)

Wow! Zostałam po raz drugi i trzeci nominowana do Liebster Award, za co Wam OGROMNIE dziękuję! :)
Druga nominacja nastąpiła na blogu http://you-have-one-choice.blogspot.com/
Trzecia natomiast u http://do-you-hear-me-honey.blogspot.com
Pozwolicie, że nie będę już zadawała pytań, ani nominowała, ponieważ zrobiłam to wcześniej :)

1. Jak masz na imię?
Pełne imię to Żanna, zdrobnienia: Żanka, Żania, Żancia... Możecie wymyślać do woli :D
2. Ile masz lat?
No i się wyda... ;p Może to będzie dla Was zdziwienie, ale... lat mam 13 :)
3. Jaka była inspiracja do założenia bloga?
Ojeeeju, inne blogi? :D
4. Słuchasz coś poza One Direction? A jeśli tak to co?
Tak, wielu zespołów, piosenkarzy itp. ;p
5. Ulubiona potrawa?
Uwierzcie, że chyba ich za dużo ;p No, ale... dobra, naleśniki! :D
6. Ulubiona piosenka?
Nie posiadam :)
7. Imię twojej najlepszej przyjaciółki?
Monika :)
8. Kogo nienawidzisz w show biznesie?
Nie znam tych ludzi naprawdę, więc nie mam również takiej osoby, której nienawidzę :)
9. Co teraz robisz?
Siedzę, oddycham, patrzę, mrugam, słucham muzyki, ruszam palcami, piszę :D
10. Co robisz w wolnych chwilach?
Fotografuję, śpiewam, buszuję w Internecie, piszę, spotykam się z przyjaciółmi :)
11. Jaka była ostatnia rzecz którą kupiłaś?
Kinder bueno :D

1. Który z chłopców, jest twoim pierwszym mężem? :D
Harry Styles oczywiście! :D (swoją drogą, podoba mi się to pytanie ;p)
2. Co robisz, kiedy masz tak zwanego doła?
Słucham smutnych piosenek, płaczę, rozmawiam z przyjaciółką.
3. Ballady, czy raczej szybsze piosenki, jaki jest twój wybór?
Zależy kiedy :)
4. Pisanie przynosi ci satysfakcję, czy robisz to tylko dla zabicia czasu?
Pisanie samo w sobie raczej satysfakcji nie daje, natomiast liczba wejść i miłych komentarzy zdecydowanie tak :)
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Patrz wyżej :)
6. Jakie jest twoje hobby?
Fotografia, śpiew, pisanie, czytanie książek :)
7. W której klasie jesteś?
W Ia, gimnazjum :)
8. Wierzysz w przyjaźń damsko - męską?
Jak najbardziej :)
9. Gdybyś mogła jednego dnia, zajrzeć na tylko jedna stronę internetową, na jaką byś weszła?
Haha, trudne pytanie ;p No nie wiem, chyba facebook :D (Tak, jestem uzależniona ;p)
10. Co zrobiłabyś, gdybyś dowiedziała się, że jutro będzie koniec świata?
Ech, zacznijmy od tego, że nie ma dla mnie pojęcia takiego, jak koniec świata :) Cóż, myślę, że jestem osobą bardzo wierzącą w Boga i nie wierzę w takie głupoty ;p
11. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole? I nie chodzi mi tu o krzesło, albo drzwi wyjściowe, tylko zajęcia : DD
Haha, kurde, a już miałam pisać, że ławka :D Chyba... chyba chemia :o (bo mam cudowną panią ♥)

Yeah, skończyłam! A miałam przepisywać zeszyty... No cóż, historio, wybacz. Moi czytelnicy są ważniejsi :D
Jeszcze raz massive thank you i pozdrawiam :*

PS. Rozdział postaram się napisać, albo do piątku, albo w sobotę :)
Wybaczcie, że tak długo :)

2 komentarze:

  1. gratki dla czubka za zasłużoną nominację! ♥
    nie leń się tylko pisz następny rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń