Strony

niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Award vol. 4,5,6,7!

Jeeeeju, kochani! Zostałam nominowana jeszcze cztery razy! Massive thank you, nawet sobie chyba nie wyobrażacie, ile to dla mnie znaczy :) Jesteście cudowni, wiecie? Jak nie wiecie, to Wam mówię! :D
Dziękuję ♥

Pytania od Dreaaams :)
1. Ukochana piosenka, do której zawsze wracasz?
Ojeeeju... Power of Trinity - Chodź ze mną? :)
2. Jak często uśmiechasz się do nieznanych Ci osób i z jakich powodów?
Haha, codziennie :D Bo chcę, żeby im się zrobiło miło, żeby uważali, że jestem miłą osobą (bo jestem xd) i żeby obserwować ich reakcję :D
3. Opisz siebie w kilku zdaniach.
Hm, a mogą być słowa? :D Więc, jestem bardzo pogodną osobą, staram się rzadko "smutać", uwielbiam być w towarzystwie, jestem baaaaardzo leniwa, ale jak trzeba pomóc, robię to :)  Jestem wielką marzycielką i wciąż wierzę, że gdy tylko Harry Styles mnie zobaczy to zakocha się od pierwszego wejrzenia! :D
4. Najciekawsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
Hm, jeśli najciekawsza znaczy najbardziej szalona, to było to pływanie w morzu o 23:30, na Chorwacji z siostrą, sąsiadem i nowo poznaną koleżanką :D
5. Jaką słodkość lubisz najbardziej?
Dużo tego! :D Ale chyba będzie to śmietankowe ptasie mleczko ♥
6. Ulubiony ciuch należący do Twojej szafy?
Ooooo... Wszelkiego rodzaju koszule, a najbardziej czerwona w drobną kratkę :D
7. Na jakim instrumencie grasz, lub chciałabyś umieć grać?
Hm... Umiem trochę grać na flecie, na nerwach :D A po prostu marzę o tym, aby umieć grać na gitarze! Niestety jestem bardzo leniwa i... Spełzło na niczym :D
8. Ulubiona pora roku. Uzasadnij swoją odpowiedź w co najmniej 50 żartowałam, w 3 zdaniach. 
Chyba lato, bo wakacje, ale lubię też zimę, bo święta i taka magia :D
9. Jakie masz plany na jutrzejsze popołudnie?
O masz! Chyba... posiedzę i pomarzę sobie o pewnym panu Abraha.... :D

10. Co skłoniło Cię do napisania opowiadania i przedstawienia go na blogu?
Chęć sprawdzenia, czy komuś się to spodoba :D
11. Gdybyś miała przedstawić chłopaków z 1D jako zwierzęta, kto jakim by był?
Haha, ciekawe pytanie :D No więc... Harry - lew, Liam - żółw, Lou - leniwiec, Niall - mrówka, Zay - lemur :D

Pytania od Invictum :) 
1. Kto jest Twoim znienawidzonym artystą i dlaczego?
Ojeju, chyba nie mam takowego :)
2. Jakiej cechy nienawidzisz w ludziach?
Fałszywości. Tego, że wydaje Ci się, że wszystko jest super, a nagle okazuje się, że to zupełnie inna osoba niż myślałaś.
3. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Przyjaźń, zdrowie moich najbliższych, wiara :)
4. Dlaczego zdecydowałaś się zacząć pisać?
Ta sama odpowiedź u góry :)
5. Jakie zasady uważasz w życiu za najważniejsze?
Nie bardzo zrozumiałam pytanie... Zasady? W sensie jakieś, nie wiem, motto? Jeśli tak, to "Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam" :)
6. Jakie jest Twoje motto?
O! xd Ja ogarnięta :D To u góry :D
7. Na co wydałabyś wygraną w totka?
Mmm... wyjazd do Anglii? Bilet na koncert? Nowy aparat? Na spełnienie marzenia mojej mamy :)
8. Jak opisałabyś siebie jednym słowem?
Pogodna :)
9. Jaki jest Twój sposób na smutek?
Hmm... wysmutać ten smutek? :D
10. Co najchętniej jadasz w KFC?
Rzadko tam chodzę, ale jeśli już to chyba nawet w zimę Krushers :D
11. Dlaczego Twój ulubiony nauczyciel w szkole jest tym ulubionym?
Haha :D Bo p. S. jest bardzo sympatyczna, lubi żartować, świetnie uczy :)

Pytania od Tyśka :)
1. Co Cię inspiruje?
Jejku, książki? Inne blogi?
2. Twoje hobby?
Fotografia to zdecydowanie, ale też śpiew i pisanie :)
3. Czemu postanowiłaś założyć bloga?
Odpowiedź up! :D
4. Od kiedy jesteś Directioner? 
Od marca, 2011 roku, czyli no już troszeczkę będzie :D
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka 1D?
Hmm... Ciężko wybrać... Chyba I would, Over again, Everything about you, One thing... Okej, wszystkie! :D
6. Jakiej muzyki słuchasz (gatunek)?
Nie ograniczam się do jednego :)
7. Chciałabyś mieszkać w UK?
Oczywiście :) Mam taki zamiar, chociaż ciężko zostawiać tu wszystkich...
8. Jaka była twoja pierwsza myśl gdy zobaczyłaś 1D?
Szczerze to nie wiem, ale na początku byli mi obojętni :)
9. Chciałabyś poznać One Direction?
Która z nas by nie chciała!? :D
10. Twój ulubiony film? 
Pojutrze, Pamiętnik, Łatwa dziewczyna, Sztuka dorastania, Trzy metry nad niebem i wiele innych :)
11. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje? 
Gdzieś do UK, ale może niekoniecznie do Londynu :)

Pytania od RoboCop. :)

1. Co Cię/ Was zmotywowało, by zacząć pisać bloga?
Odpowiedź up :D
2. Masz/ Macie bujną wyobraźnię, czy raczej piszesz z obowiązku?
Zdecydowanie to pierwsze! :D
3. Czy cieszysz się z nominacji?
Niesamowicie! :)
4. Czy jest taka osoba której nienawidzisz? Nieważne, czy ze szkoły czy też z świat z sławnych.
Niestety tak :D Taki jeden pan ze szkoły, bardzo przystojny dodam :) (Dreamer... :D)
5. Lubisz swojego wychowawcę?
Uwielbiam! :D Jest po prostu rewelacyjna! :D
6. Czy dzięki książkom potrafisz "odpłynąć"?
Oczywiście, czasami zaczynam czytać w trakcie prowadzenia przez kogoś rozmowy, a potem nagle się włączam i pytam wszystkich o co chodzi :D Btw, nikt mi nie chce powiedzieć! :D
7. Kiedy pokochałaś 1D?
W marcu, 2011 roku :) Trafiłam przypadkiem na bloga mojej znajomej, Directioner i... tak się wszystko zaczęło :) Myślę, że pierwszą pokochaną przeze mnie ich piosenką było More than this :')
8. Jacy są twoi ulubieni piosenkarze/ piosenkarki/ zespoły?
One Direction :) Ale oprócz tego uwielbiam słuchać głosu np. Janet Devlin :)
9. Jakie masz plany na przyszłość?
Hm, chcę wyjechać do UK, być z mężczyzną mojego życia, zostać nauczycielką angielskiego, rozwijać swoje pasje jakimi są fotografia i śpiew :)
10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Hm...  być może Power of Trinity - Chodź ze mną :)
11. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Spotykać się z przyjaciółmi, buszować po Internecie, czytać książki, przerabiać zdjęcia, oglądać filmiki z chłopcami :')

No, uporałam się! :D
Jeszcze raz z całego serca Wam dziękuję! :*
Trzymajcie się cieplutko, kochani! :*


6 komentarzy:

  1. to teraz za te nominacje rozdział się należy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. omnomnom <3
    czuję się zaszczycona bo znam gostka! ^ ^
    muahahahahahah xd
    ale ja też go nienawidzę! -,-
    i tego ''mojego'' też xd
    ale sie zajebiście ucieszysz, jak Ci powiem, że mam na tego Twojego pomysł!
    haha tak, tak! bój sie! :D
    ale wiem, że Ty się debilu nie zgodzisz...
    ugh, spełzłam na niczym :(
    ptasie... mleczko... śmietankowe.♥
    Abrah... bez tego ''h'' to jak sklep! xd
    Abra... to najlepsze rozwiązania dla Twojego mieszkania! :D
    mozliwe, że coś pokręciłam... xd
    uhuhuhu odwala mi! ;D
    dozwolone, do lat 18! :P
    to ja tennnnnn...
    czekam na rozdział ciemoku!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedzi ;) Zapraszam do mnie na rozdział 1:
    only-one-love-one-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji! :)
    I zapraszam na kolejny rozdział: http://sensitive-loving-nasty.blogspot.com/ :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Serdecznie zapraszam na nowe opowiadanie http://pretty-dangerous-rich.blogspot.com/ właśnie pojawili się bohaterowie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszam. Zachęcam do komentowania, wyrażania swojej opini. Z góry dziękuję. Przepraszam jeżeli uznasz to za spam ;)-Rose

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award :) Więcej informacji na moim blogu rid-nik-and-london.blogspot.pl
    Buziaki xx
    Ridley<3

    OdpowiedzUsuń