Strony

sobota, 17 listopada 2012

Liebster Award...

Zastanawiacie się pewnie, czym jest to coś, co jest w tytule posta, hm? :D No to Was zaskoczę, bo ja też praktycznie nie mam zielonego pojęcia :D
W każdym razie (skopiuję to z bloga mojej Dreamer, nie obraź się, ale ja tego wyjaśnić nie umiem ;p): Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze,,wykonaną robotę ".  Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym)  oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Ja zostałam nominowana właśnie przez Dreamer, za co Ci okropnie dziękuję, chociaż szczerze, ktoś inny powinien Ci za to dziękować, debilu! :D

Na początek: dostałam od niej 11 pytań i chcąc nie chcąc muszę Wam na nie odpowiedzieć :D Może w taki sposób się czegoś o mnie dowiecie? Kto wie... :D

1. Jaka rzecz, lub czynność sprawia Wam przyjemność?
Otóż powiem Wam, że jest takich rzeczy bardzo wiele, ale postaram się tę listę jakoś skrócić ;p Przyjemność przeogromną sprawia mi rozmowa, wygłupy z moimi przyjaciółmi. Uwielbiam też słuchać muzyki, śpiewać, fotografować, tańczyć (do disco polo :D), pisać, chodzić na długie spacery z ukochanym (no dooobra, jeszcze go nie ma, ale będzie! :D) :)


2. Twój znak zodiaku - czy dostrzegasz jakieś podobieństwa?
Mój znak zodiaku to... raczek! Urodziłam się 1.07 :) Co do podobieństw... Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, ale załóżmy, że naszym punktem odnośnym będzie ta strona :)

  • ''Zbyt delikatna i czuła, ciągle gotowa do pomagania innym, wydaje się tak krucha, że można ją złamać. Ale to tylko pozory: to kobieta zdeterminowana, gotowa bronić swoich ideałów, swoich dzieci i przyjaciół, z siłą i energią, o którą nikt by jej nie podejrzewał'' - Tak, uważam, że jestem delikatna, ale zdeterminowana też potrafię być :) I tekst o obronie przyjaciół, rodziny - jak najbardziej trafiony! :)
  • "...może być nauczycielką... Jest nadzwyczajną mamą, potrafi wysłuchać zagubionych nastolatków. Otwiera swoje „szczypce”, żeby ich przygarnąć i ochronić, kiedy trzeba" - Jej! Ja rzeczywiście chcę być nauczycielką! :D Co do reszty... No cóż, mam nadzieję, że się sprawdzi :)
  • "...bliscy znaczą dla niej więcej niż pieniądze czy prestiż zawodowy...potrzebuje także towarzystwa swoich koleżanek i odmiany, dlatego lubi podróże" - zdecydowanie :)
3.  Co wpłynęło na decyzję o pisaniu bloga?
Myślę, że na pewno przyjaciele, ale też to, że chciałam sprawdzić, czy to moje pisanie jest coś warte :)


4. Jakiej muzyki/ jakiego wykonawcy, zespołu słuchasz najchętniej?  

Hmm... Tylko jednego zespołu słucham zawsze: One Direction :) Co do reszty: nie mam określonego typu muzyki, słucham tego, co mi wpadnie w ucho :)

5.  Ulubiona pora roku i dlaczego?

Haha, teraz to ciężko wybrać, bo nie wiem, która to która :D Globalne ocieplenie i te sprawy :D Nie mam ulubionej: lubię wszystkie, ale do czasu ;p Lato: bo jest ciepło, wakacje. Wiosna: ciepło, miło i wesoło :) Jesień: tylko początek, bo wtedy jest kolorowo :D Zima: bo śnieg i święta :)

6.  Nie wyobrażam sobie świąt bez... (dokończ zdanie).
Bez rodziny!


7. Kierujesz się sercem czy rozumem?
Staram się sercem, aczkolwiek... Aczkolwiek czasem na decyzjach zaważy moja duma ;p


8. Jaka na pewno nie jesteś?

Myślę, że na pewno nie jestem nietolerancyjna, zamknięta w sobie.

9.  Co Cię wzrusza, a na co jesteś obojętna?

Ojejku... Wzrusza mnie mnóstwo rzeczy, bo mam to po mamie ;p A obojętna jestem... na skarpetki, które mam założyć! :D

10. Masz ulubionego bohatera książkowego/filmowego/serialowego? 

Hmm... Wszystkie bohaterki wszystkich książek Meg Cabot/Jenny Carroll. Sophie - "Dziewczyny z Hex Hall" i Gwendolyn - "Trylogia czasu" :)

11.
Jeżeli miałbyś/miałabyś odbyć podróż swojego życia, jakie miejsce na świecie byłoby celem?
Hmm... Cel? Nie mam pojęcia, może dookoła świata? :D Nie ważne gdzie, ważne z kim! :)

Nominuję:

1. http://shouldletyougo.blogspot.com/
2. http://onedirection-lovestory.blog.pl/

3. http://morethanthissx.blogspot.com/
4. http://i-and-one-direction.blogspot.com/

5. http://1d-my-little-mystery-girl.blogspot.com/
6. http://a-cup-of-irish-coffee.blogspot.com/
7. http://now-give-me-everything.blogspot.com/
8. http://faith-hope-love-opowiadania.blogspot.com/
9. http://fifi1d.blogspot.com/
10. http://im-broken-do-you-hear-me.blogspot.com/
11. http://rememberaboutit.blogspot.com/

Pytania do Was:

1. Ulubiona piosenka i dlaczego właśnie ta?
2. Czy macie jakieś zdarzenie, które zaważyło na Waszym życiu, ważnym wyborze? Jakie?
3. Często się uśmiechacie do różnych ludzi? Odpowiedź uzasadnij: dlaczego? :)
4. Wierzycie w jakiekolwiek horoskopy?
5. Czego się boicie?
6. Skąd czerpiecie pomysły na blogi?
7. Co Was najbardziej boli w zachowaniu innych osób?
8. Kto jest Waszym autorytetem?
9. Jaki jest najdziwniejszy/najśmieszniejszy/najbardziej romantyczny sen, który wyśniłyście?
10. Jakie są Wasze poglądy na tematy męsko-damskie? Kto powinien starać się bardziej? Kto powinien ''zagadać''? :D
11. Wierzycie w rzeczy takie, jak: pod wpływem dotyku ukochanej osoby dostajemy dreszczy, szybciej bije nam serce itp.?

No to tyle, jeszcze raz dziękuję za to wszystko, co do rozdziału, pojawi się albo jeszcze dziś, albo jutro :)


Pozdrawiam misiaki :*


7 komentarzy:

  1. jestem wściekła, ze to skopiowałaś! normalnie chyba Cię za to zabiję!
    kobieto!
    czy Ty myślisz, ze ja sie na Ciebie za cos takiego obrażę? :)
    Czubku, oczywiście, że nie! ♥
    Nie ma za co dziękować - nagroda zasłużona :*
    I zaraz, zaraz...
    Niby kto miałby mi dziękować? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja wiem? Może ktoś kto ma WIĘKSZY ekhm... talent niż ja?

      Usuń
    2. okej, wiem, ze jestem ciężko myśląca... xd
      ale i tak nie wiem o co Ci chodzi! :D
      Oświeć mnie błagam, a nie gadasz jakimiś hieroglifami! xd
      i wgl. czemu słowo ''WIĘKSZY'' jest pociągnięte Caps Lockiem? o.O

      Usuń
    3. bo Caps Lock lubi się pojawiać w niespodziewanych momentach xd

      Usuń
  2. dziękuję bardzo za nominację :) i cieszę się, że też nie masz zielonego pojęcia co to jest, bo już myślałam, że tylko ja jestem niedoinformowana ;)
    Pozdrawiam

    @KateStylees
    http://1d-my-little-mystery-girl.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem nominowana, ale zapraszam: www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne , czekam na nn :) zapraszam do mnie http://coldcoffee16.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń